Regulamin rejestracji internetowej do specjalistów Vivo Fizjoterapia
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: www.vivofizjoterapia.pl
-
Definicje:
-
Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
-
Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
-
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie www.vivofizjoterapia.pl w zakładce Rejestracja Internetowa, w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
-
Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.vivofizjoterapia.pl (zakładka Rejestracja Internetowa)
-
Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
-
Usługodawca - Maja Bączkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Vivo Maja Bączkiewicz,
ul. Muchoborska 14, 54-424 Wrocław
NIP 692 128 69 97adres e-mail do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel.: 726 167 726
-
-
Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
-
Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług
1. Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu do którego prowadzi odnośnik na stronie internetowej w zakładce „Rejestracja internetowa”.
2. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
-
uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
-
Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
-
Podanie danych w formularzu jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych Pacjenta w celu wykonania usługi i kontaktu, w razie konieczności zmiany terminu
§ 3. Reklamacje
-
Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
-
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
-
Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie lub zmiana terminu wymaga kontaktu z rejestracją Vivo Fizjoterapia pod nr telefonu 726 167 726 najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, pacjent zobowiązany jest opłacić wizytę drogą przelewu na konto Vivo Maja Bączkiewicz, które podane jest na stronie internetowej www.vivofizjoterapia.pl w zakładce kontakt, oraz przesłać potwierdzenie płatności na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
-
W przypadku spóźnienia na wizytę, czas wizyty skraca się o czas spóźnienia. Opłata jest jednak dokonywana za czas zarezerwowany, a nie realnie odbyty.
-
W przypadkach niemożności dotarcia na wizytę z ważnych przyczyn losowych (np. nagła choroba lub wypadek), które były niemożliwe do przewidzenia na 24 godz przed wizytą, pacjent może się ubiegać o zgodę terapeuty na niedokonywanie przelewu płatności za wizytę. Każdy taki przypadek rozpatrywany jest przez terapeutę indywidualnie.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty.
§ 5. Wymagania techniczne
-
1. Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
1. korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
2. korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
3. minimalne wymagania sprzętowe:
-
Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
-
512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
-
minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
-
stałe połączenie do sieci Internet.
2. Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
1. rachunku bankowego,
2. konta poczty elektronicznej,
3. telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
-
Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
-
W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.08.2021